Saturday, July 28, 2012

Random

Assalamualaikum

Now dah hari kelapan kita berpuasa. Rasa macam dah sebulan gamaknya. Lulz 
Ntah tak tahu kenapa bulan puasa ni aku jadi malas nak baca buku apalagi buat homework. Rutin hidup aku bangun pagi, sahur lepastu tidur balik kejap *10 minute pun jadi then mandi, pergi sekolah, balik sekolah. Petang memang tak sah kalau tak tidur even short nap 30 minute. Lepas berbuka, lepak kejap tengok tibi ke apa ke lepastu pergi tarawih. Balik tarawih terus tidur sebab esok nak bangun sahur awal. Kononya tapi tak bangun awal jugak. Agak agak dah tinggal 10 minute nak subuh baru lah mata ni boleh terbuka sepet. 

Aku mengaku aku ni jenis yang sangat rajin. Rajin macam semut. Tengok lah, kasut aku. Bersih bukan? Say yes or i'll kill you! Muahahaha *evil laugh


Dah ah. Aku malas nak riak dengan kerajinan diri aku ni. Sekian Assalamualaikum. Hewhew

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...