Wednesday, December 26, 2012

Onani? Kebaikan atau keburukan? (18SX)

Gua tau kalau gua post tajuk ni mesti ramai je click. Memang lumrah manusia suka mengambil tahu.

Onani atau dalam bahasa melayu 'Masturbation' ((cehh cliche)) atau dalam perkataan yg lagi famous melancap ni sebenarnya elok ke tak elok? Sebenarnya dua dua ada, kebaikan dan keburukan. Gua cerita pasal kebaikan dia dulu. Baru korang rasa macam 'whoaaaaaa'

1. Onani adalah perkara biasa yang dialami oleh hampir kesemua lelaki.

2. Onani juga boleh menjadi ubat kepada insomnia. Wahh gempak bukan?

3. Dengan onani juga kita dapat merasai kenikmatan seksual tanpa melakukan persetubuhan.

4. Masturbasi ini juga selamat dari penyakit HIV.

Okay now gua nak cerita pasal keburukan onani ni



1. Boleh mempercepatkan pancutan pra matang. Nanti isteri baru nak enjoy kau dah penat. Kan sedih.

2. Boleh mengeringkan sperma yang ada dalam testis. Cuba bayangkan kau tiap hari melancap lepastu satu hari keluar angin je macam kentut. Tak ke malu nanti dengan isteri. lol

3.  Zakar akan menjadi lemah macam jelly. Lol macam jelly tu saja gua tambah.

4. Haram disisi Islam. Gua pernah dengar orang yang melakukan onani ni Allah takkan terima amalan dia selama 40 hari melainkan dia bertaubat dengan taubat nasuha. Nauzubillah.

5. Si peng-onani mudah merasa letih. Nanti baru angkat barang sikit dah letih. Acane? kan susah.

6. Onani juga akan merosakkan organ2 yg penting dalam badan seperti otak, perut, hati dan jantung. Wahh, complete set.
4 in 1.

onani juga cenderung kepada sakit mental


Dan banyak lagi sebenarnya keburukan dia. Gua tulis pepanjang kang nanti kau bukan baca. So, gua cadangkan korang tu yang gatal tangan tu stop lah buat benda tak berpekdah ni. Membazir je. Baik pi derma dekat sperm bank. Lol no gurau je. Dosa kot derma derma sperm. Simpan jelah untuk isteri nanti.  Kalau nak tahu cara-cara nak stop melancap click sini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...